«Автомагістраль-Південь» реалізує новий масштабний проєкт у Молдові: реконструкція траси R34 за 57 мільйонів євро

«Автомагістраль-Південь» реалізує новий масштабний проєкт у Молдові: реконструкція траси R34 за 57 мільйонів євро

Українська компанія «Автомагістраль-Південь» підписала контракт із Національною дорожньою адміністрацією Молдови на реконструкцію 43-кілометрової ділянки міжнародної автомобільної дороги R34 «Хинчешти–Леова–Кагул–Джурджулешти», яка веде до порту Джурджулешти. Контракт вартістю 57,1 млн євро, що фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР), підписали в присутності віцепрем’єр-міністра Молдови Володимира Болеа. Про це повідомляє Кут огляду з посиланням на компанію "Автомагістраль-Південь".

Чому це важливо?

Ділянка R34 між містами Кагул та Кантемір має стратегічне значення. Траса пролягає вздовж кордону з Румунією, де діє шість міжнародних пунктів пропуску. Її відновлення забезпечить не лише зручніші перевезення для місцевих громад, а й сприятиме розвитку логістики між Молдовою та країнами ЄС.

Історія ремонту дороги Ремонт траси R34 має тривалу та непросту історію. Раніше роботи розпочинала італійська компанія, проте через фінансові проблеми контракт передали турецькому підряднику. Згодом роботи взявся виконувати місцевий підрядник, однак завершити проєкт так і не вдалося. «Автомагістраль-Південь» — уже третій підрядник, що працюватиме на цій трасі. При цьому українська компанія зарекомендувала себе в Молдові як надійний партнер.

Досвід«Автомагістраль-Південь» у Молдові

З 2019 року компанія реалізувала кілька масштабних інфраструктурних проєктів у Молдові:

• завершила реконструкцію траси М3 «Кишинів–Джурджулешти» (85 км, 11 мостів, понад 0,5 млн кубометрів земляних робіт);

• побудувала та реконструювала дороги в складних географічних умовах;

• у 2023 році розпочала будівництво об’їзної дороги навколо міста Вулканешти довжиною 8,85 км, яке вже наближається до завершення (фініш робіт запланований на вересень 2025 року).

«Ми працюємо у Молдові з 2019 року. Це вже третій великий контракт у цій країні. Наша компанія довела, що вміє дотримуватися термінів, гарантувати якість і застосовувати сучасні технології. Зараз ми завершуємо будівництво обходу Вулканешт раніше контрактних термінів», — наголосив генеральний директор компанії Микола Тимофєєв.

Що передбачає новий контракт?

Проєкт реконструкції 43-кілометрової ділянки дороги R34 включає:

• розширення полотна та реконструкцію покриття;

• облаштування перехресть і з’їздів до угідь та домогосподарств;

• будівництво 6 мостів;

• влаштування тротуарів, освітлення, огороджень, систем водовідведення та комунікацій.

Масштаби робіт у цифрах:

• понад 500 тис. м³ земляних робіт;

• 375 тис. м² холодного ресайклінгу;

• понад 100 тис. тонн асфальтобетону.

Для виконання завдань компанія перенесе частину виробничих потужностей: ґрунтозмішувальну установку, бетонний завод і лабораторію ближче до нової ділянки, тоді як асфальтобетонний завод поки що залишиться у Вулканештах.

Значення для регіону

Завдяки реконструкції траси R34 покращиться транспортна інфраструктура півдня Молдови, зросте безпека руху та розширяться можливості для економічного розвитку регіону. Для України ж це ще одне підтвердження того, що вітчизняні компанії можуть успішно реалізовувати міжнародні інфраструктурні проєкти.

Залишайтеся в курсі важливих подій! Слідуйте за нами:

✅ у facebook (та запроси друзів!)

✅ у нашому Telegram-каналі

✅ в Instagram