Штраф 34 тисячі та позбавлення прав: в Україні вводять нові покарання для водіїв

Штраф 34 тисячі та позбавлення прав: в Україні вводять нові покарання для водіїв

Новий законопроєкт передбачає штрафи до 34 тисяч з подальшим позбавленням прав за надмірний шум автомобіля, зазначає експерт. Що відомо про новий законопроект: В Україні можуть почати штрафувати водіїв за надмірний шум автомобіля Покарання за порушення закону передбачає штрафи до 34 тисяч гривень та позбавлення прав Наразі в поліції немає достатньо технічних засобів для вимірювання шуму. Законопроєкт №9564 передбачає суттєві санкції, зокрема штрафи до 34 000 гривень і можливе позбавлення водійських прав. Про це повідомив експерт з адвокації Микола Ільчук в ефірі, інформує Кут огляду.

За його словами, за перше порушення передбачено штраф у 17 000 гривень. У разі повторного порушення поліція складає протокол, який направляється до суду, де може бути призначено штраф у 34 000 гривень із позбавленням права керування. "Перший раз мав би якось пояснити, що такого робити не можна, а наступного разу рішення суд має приймати. Йдеться саме про експлуатацію з порушенням рівня шуму", - вказує він.

Микола Ільчук наголошує, що незалежно від моделі автомобіля, якщо він перевищує допустимий рівень шуму під час експлуатації, водія можуть притягнути до відповідальності.

"При цьому теж є певні ризики, тому що є певні транспортні засоби, в тому числі військова техніка в нас їздить, яка може порушувати ці шумові обмеження, звичайно, логічно, тому що це не є легковий транспорт. І якось про це не дуже подумали", - говорить він.

Експерт зазначає, що законопроєкт має правильну і важливу мету — позбутися в населених пунктах нічних дрифтерів із гучними вихлопами, які створюють шум, схожий на звук дронів-камікадзе. Водночас він підкреслює, що закон має бути виписаний так, щоб уникнути проблем для водіїв, які не порушують правил.

"Йдеться про так званий техогляд, який у нас колись для приватних легкових автомобілів був давно скасований. І швидше всього, що цей техогляд не буде повернутий швидше, ніж в нас закінчиться війна", - додає експерт.

Ільчук також зауважив, що впровадження такого механізму є складним з технічної точки зору. Попри взяті Україною зобов’язання перед ЄС щодо повернення обов’язкового техогляду, наразі у поліцейських немає ні правових підстав, ні необхідних технічних засобів для вимірювання рівня шуму. Саме через ці складнощі законопроєкт досі не розглянуто, припускає він.

"Закупити прилади це ще пів біди, а написати під ці прилади інструкцію, як саме це має відбуватися, навчити всіх поліцейських ними користуватися. Це може бути дуже довго і дуже непросто", - резюмував він.

Залишайтеся в курсі важливих подій! Слідуйте за нами:

✅ у facebook (та запроси друзів!)

✅ у нашому Telegram-каналі

✅ в Instagram