В Арцизькій міській раді пройшла відкрита апаратна нарада

В Арцизькій міській раді пройшла відкрита апаратна нарада

10 січня у в Арцизькій міській раді голова громади Сергій Парпуланський провів апаратну нараду в новому році за участю представників ЗМІ. Такі наради стали вже звичними в нашій громаді, адже це сприяє максимальній обізнаності мешканців з роботою міськради, проблемами та досягненнями громади. У засіданні взяли участь начальники відділів апарату міської ради та керівники комунальних підприємств. У ході наради було заслухано керівників структурних підрозділів щодо стану справ за напрямками, виокремлено проблемні питання у відповідних галузях і шляхи їх вирішення, визначено пріоритети на найближчий період.

Так, заступниця голови Тетяна Бахчеван розповіла, що наразі в роботі два великі проєкти: очисні споруди та корпус школи № 5. Щодо роботи на 2025 рік, то Тетяна Дмитрівна розповіла, що в планах подання ще двох великих проєктів для громади та декілька малих ( до 200 тисяч гривень).

- Відпрацьовуємо декілька напрямків щодо проєктів та надалі співпрацюємо з БФ «Говерла», - розповіла пані Тетяна.

Заступниця голови Оксана Стоянова розповіла про завершальний етап підготовки до відкриття Алеї Слави. В громаді на сьогодні 52 загиблих воїна. Це кропітка та відповідальна робота, адже потрібно врахувати всі побажання родичів наших Героїв. Орієнтовно відкриття планується на 22 січня.

Евгеній Челак, директор Арцизької опорної лікарні, розповів присутнім про ремонт «Палати Героїв» в терапевтичному відділенні. Минулоріч таку палату вже облаштували в хірургічному відділенні лікарні. Палати повністю відповідають вимогам Департаменту здоров’я.

Також Евгеній Іванович повідомив про завершення ремонту в поліклініці кабінету експертних комісій, що будуть працювати замість МСЕКів.

- Вже завезли комп’ютери, ксерокс та іншу оргтехніку. Нещодавно проходили з експертами навчання та готові до тестування нової системи, - повідомив головний лікар.

Очільниця юридичного відділу Олена Шаталова повідомила, що її відділ працює по квартирній черзі.

- Найближчим часом плануємо з представниками міської ради, КП «Житловик» та поліцією виїзди  по об’єктах, щоб окреслити фронт роботи. Також плануємо виїхати з комісіями на адреси 4-х квартир ( є припущення, що вони покинуті). Тому на даний момент чекаємо роботу реєстру, щоб встановити чи є власники у даних помешканнях, - розповіла пані Олена.

Також юридичний відділ відзвітував про 22 судових позова за минулий рік.

Олександр Степаненко, очільник "Центру надання соціальних послуг", розповів, що дві групи "джур" днями повернулися з Карпат, де відпочивали у дитячому таборі.  Діти залишилася задоволеними. Олександр повідомив, що маємо попередню домовленість на відпочинок влітку.

Також пан Олександр повідомив, що «Центр надання соціальних послуг» наразі обслуговує 141 літню людину. В Центрі працюють 16 соціальних працівників.

Олена Чебан, очільниця служби у справах дітей, повідомила, що триває робота над поверненням нашої дитини, що перебуває за кордоном.

- Плануємо поповнення дитячих будинків сімейного типу. Наразі 4 дитини потребують родину. Починаємо встановлювати контакт з дітьми, - розповіла пані Олена.

Головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Парасковія Леонтьєва розповіла, що ремонт харчоблоку у школі №4 вже на завершальній стадії. Встановлені меблі, вентиляційна система, туалет. Почалися  роботи з облаштування території перед їдальнею.

Директор КП «Водоканал» Федір Желясков розповів, що продовжуються роботи з облаштування приміщення для станції локальної очистки води по вулиці Лугова. Після встановлення всієї апаратури в Арцизі буде працювати ще два бювети- це в Глинці та в центрі міста. Також Федір Федорович повідомив, що міжнародна організація «Оксфам» розірвала договір з організацією «Екоклуб» та працюватиме з нами на пряму.

-А це означає, що сонячні панелі на водозаборі таки будуть. І будуть належної якості та тої потужності, яка потрібна саме нам для нормальної роботи, - наголосив Федір Федорович. 

Також директор КП «Водоканал» повідомив, що підприємство проводить систематичні роботи щодо виявлення самовільних та незаконих врізок в систему водопостачання міста. А таких врізок виявилося дуже багато, що приносить збитки нашому підприємству. Наприкінці наради Сергій Афанасійович надав ряд рекомендацій та доручень керівникам структурних підрозділів, а також звернув їхню увагу на обов’язковість виконання повноважень, покладених на них відповідно до чинного законодавства.

Вікторія Лісецька

Залишайтеся в курсі важливих подій! Слідуйте за нами:

✅ у facebook (та запроси друзів!)

✅ у нашому Telegram-каналі

✅ в Instagram