Українське Дунайське пароплавство побудувало вже другу SLG–баржу

Українське Дунайське пароплавство побудувало вже другу SLG–баржу

 Це тип барж, які здатні перевозити вантажі понад 2 тисячі тонн.

Перша така баржа була спущена на воду в кінці минулого року. Обидві побудовані зі старих сорокаметрових ліхтерних барж, які вже тривалий час не використовували через економічну недоцільність.

Про повідомив міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков, пердає «Кут огляду».

Міністр розповів, що повноцінна річкова SLG–баржа будується за принципом конструктора: відбувається стикування двох ліхтерів за допомогою вставки, що вирізається із третього судна.

Використання ліхтерів для створення нових SLG-суден дає можливість навіть під час війни системно оновлювати річковий флот. При цьому собівартість виробництва барж SLG значно нижча, ніж будівництво судна з нуля.

«Важливо, що всі роботи з будівництва нових барж відбуваються в Україні. Це створює нові робочі місця та позитивно впливає як на економіку регіону, так і в цілому на розвиток галузі внутрішніх водних шляхів. Це важливо також для забезпечення логістики і експорту зерна.

До того ж, баржі будуються за рахунок власних коштів Українського Дунайського пароплавства, без залучення бюджетного фінансування. Сьогодні ми бачимо як трансформується колись збиткове підприємство і це вагомий поштовх для розвитку річкового судоходства в цілому», - йдеться в повідомленні.

 

Слідуйте за нами:

✅ у facebook (та запроси друзів!)

✅ у нашому Telegram-каналі

✅  в Instagram