Що робити, якщо продавець у магазині вказав одразу два різні цінники – інструкція від Держспоживслужби

Що робити, якщо продавець у магазині вказав одразу два різні цінники – інструкція від Держспоживслужби

У покупця є право купівлі товару за нижчою ціною у разі, якщо продавець вказав одразу два різні цінники. Про це повідомляє  Держспоживслужба.

Згідно зі ст. 15 закону "Про захист прав споживачів", у кожного українця є право отримати інформацію про товар, серед яких і вартість. Також закон передбачає певні вимоги до цінника: вказівка вартості кожної одиниці товару; вартість має включати всі податки та додаткові збори.

"На жаль, дуже часто трапляється ситуація, коли споживач бачить одну ціну на ціннику певного товару і власне розраховує сплатити саме таку ціну, проте під час розрахунку на касі виявляється, що ціна на обраний товар інша, як правило, більша", – розповіли у Держспоживслужбі.

Згідно зі ст. 8 ст. 18 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо є неточність, то суперечку мають вирішити на користь покупця. Тобто, розрахунок має відбуватися за тією ціною, яка вигідніша покупцю товару чи продукту. Якщо вам відмовилися продавати товар за вказаною у ціннику вартістю, то ви можете звернутися зі скаргою до Держспоживслужби. Рекомендується попередньо зберегти чек і сфотографувати цінник.



Стань частиною спільноти "Кут Огляду" у facebook та запроси друзів!

Всі новини Бесарабії та України тут і зараз : Коротко та по суті.

Підпишись на наш Телеграм-канал

Підтримай нас в Instagram