Телефонують зі «служби безпеки» банку: що робити

Телефонують зі «служби безпеки» банку: що робити

Українців продовжують ошукувати шахраї. І хоча вже неодноразово повідомлялось про небезпеку від телефонних аферистів, довірливі громадяни і досі попадаються на гачок зловмисників і втрачають власні кошти. ВМС України вкотре закликає бути обачними і нагадує правила безпечної поведінки із шахраями, передає «Кут Огляду».

Нещодавно до поліції Сумщини звернувся чоловік та повідомив, що його ошукав шахрай, який представився працівником банку. Аферист повідомив, що картка заблокована, а для її нібито розблокування необхідні дані. Чоловік передав конфіденційну інформацію і таким чином зловмисник заволодів коштами потерпілого у сумі майже 25 000 грн.

Що мало б насторожити? Представники банку ніколи не питають пін або СVV-код. Якщо у телефонній розмові постає таке питання - обережно, це шахраї.

Що робити?

Негайно припиніть розмову та зателефонуйте на «гарячу лінію» вашого банку.

«Вкотре нагадуємо бути пильними у спілкуванні з незнайомцями та не передавати будь-які секретні фінансові дані та коди.

Пам’ятайте: справжні працівники банку ніколи не попросять надати таку інформацію.

Будьте обачними та подбайте про власну фінансову безпеку», - закликають у ВМС.

✅  Стань частиною спільноти « Кут Огляду» в facebook та запроси друзів!

«Кут Огляду» ближче до читача!

Все новини Бесарабії та України тут і зараз:

✅  Коротко і по суті. Підпишіться на наш Telegram-канал

✅ Підтримай нас в Instagram