Арциз отримав контроль над автостанцією: у планах – власні міські автобуси

Арциз отримав контроль над автостанцією: у планах – власні міські автобуси

Під час пресконференції Сергію Парпуланському поставили запитання щодо подальшої долі автостанції в місті Арциз. Це питання хвилює місцеву громаду вже не перший рік.

Нагадаємо, як раніше писав «Кут огляду», автостанція разом із прилеглою територією опинилася в багаторічній  юридичній невизначеності через тривалі судові процеси. («Арцизька міська рада налаштована на вирішення проблеми автостанції: чи чекає місто на зміни?») Земельна ділянка зареєстрована в державному кадастрі, однак вона не мала чіткого правового статусу — ні комунального, ні приватного. Через це міська рада не могла законно обслуговувати територію, виділяти кошти з бюджету чи проводити жодні ремонтні роботи. Будівля автостанції перебувала у приватній власності, а прилегла територія – в оренді. Коли орендар виготовив проєктну документацію виявилося що в неї включено не лише місця для автобусів, а й магазини, автобусну зупинку та систему водовідведення.

Проте нещодавно ситуація нарешті зрушила з мертвої точки: Арцизька міська рада офіційно взяла автостанцію на баланс та передала її в управління комунальному підприємству. Як наголосив Сергій Парпуланський, тепер місто має змогу виділяти кошти на утримання автостанції, яка розташована в самому центрі. Раніше це зробити було неможливо саме через відсутність права власності.

Щодо пільгового проїзду міжміським транспортом: наразі це складне питання та потребує часу для вирішення, адже наша автостанція не сертифікована. А це унеможливлює пільговий проїзд. До того ж  через відсутність сертифікації міський бюджет недоотримує гроші від заїзду міжміського транспорту.

Разом із вирішенням питання автостанції, голова Арцизької громади Сергій Парпуланський озвучив ідею вирішення пільгових перевезень у місті. Мова йде про придбання двох власних міських автобусів, які курсуватимуть за визначеними маршрутами й забезпечуватимуть пільговий проїзд для окремих категорій населення.

Як пояснив очільник громади, для пільгового проїзду влада має знайти додатково 8–9 мільйонів гривень. Такий підхід є неефективним і фінансово обтяжливим. При нашому бюджеті це шалені кошти, які можна направити на потреби військових, потреби шкіл та дитячих садочків. Натомість закупівля двох комунальних автобусів та фінансування їхньої роботи дозволить громаді контролювати перевезення, гарантувати пільги і не залежати від приватного бізнесу.

« Цей проєкт ми подамо на фінансування. Це будуть наші автобуси, з нашим розкладом і правилами. Ми зможемо раз і назавжди вирішити питання пільгового проїзду, не витрачаючи щороку шалені кошти з бюджету», — наголосив Сергій Парпуланський.

Залишайтеся в курсі важливих подій! Слідуйте за нами:

✅ у facebook (та запроси друзів!)

✅ у нашому Telegram-каналі

✅ в Instagram