Споживачам Білгорода-Дністровського повернуто більше 47 тисяч гривень за неякісні товари та послуги

У першому півріччі поточного року до виконкому Білгород-Дністровської міськради надійшло 75 звернень громадян з питань порушення законодавства про захист прав споживачів, з них: 63 усних та 12 письмових.
Як сповістили у пресслужбі міськради, надана допомога в оформленні претензій, при розгляді яких споживачам повернуто кошти за неякісні товари та послуги на суму 47 тисяч 753 грн.
Також у повідомленні нагадали, що прийом головним спеціалістом-інспектором з питань захисту прав споживачів проводиться в понеділок, вівторок, середа з 09 до 12 год. за адресою: вул. Михайлівська,56, в кабінеті №207, та за телефоном (04849) 2-74-95.
Також, можна надіслати звернення на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або до Контактного центру за телефонами: (04849) 3-33-33 та 067-333-06-23.
✅ Стань частиною спільноти «Кут огляду» в facebook та запроси друзів!
«Кут огляду» ближче до читача!
✅ Коротко і по суті. Підпишись на наш Telegram-канал
✅ Підтримай нас в Instagram