Ветеран війни підсилив команду сервісного центру МВС в Ізмаїлі: шлях від фронту до цивільної служби
Реінтеграція ветеранів — складний і водночас надзвичайно важливий процес. Однією з ключових його складових є працевлаштування. Захисники, які пройшли війну, повертаються до мирного життя, знаходять себе в нових професіях і стають частиною цивільних колективів. У сервісних центрах МВС вони підсилюють команду своїм досвідом, витримкою та дисципліною.
Після поранення та тривалої реабілітації 35-річний учасник бойових дій Сергій Фучеджі знайшов новий професійний шлях — він приєднався до команди сервісного центру МВС у місті Ізмаїл.
Сергій розпочав службу в правоохоронних органах МВС України у лютому 2013 року. У складі зведеного загону Головного управління Національної поліції в Одеській області він ніс службу в одній із найгарячіших точок — незламному Херсоні. З початку повномасштабного вторгнення підрозділ безпосередньо брав участь в обороні України, захисті безпеки населення та державних інтересів у зв’язку з військовою агресією рф.
28 лютого 2023 року внаслідок вибуху Сергій отримав поранення. Попереду були довготривале лікування й реабілітація. Сьогодні він уже повернувся до цивільного життя та працює адміністратором у сервісному центрі МВС в Ізмаїлі. Його робота — консультування громадян, реєстрація транспортних засобів і допомога людям у вирішенні важливих адміністративних питань.
«Перші дні стажування переконали мене, що я на правильному шляху. Я опанував нові електронні бази, вивчав законодавство та алгоритми надання послуг. Завдяки наполегливості й підтримці колег успішно адаптувався. Мені важливо бути серед людей, працювати й допомагати. Саме це тримає і дозволяє залишатися в строю, навіть у тилу», — ділиться Сергій.
У складі екіпажу мобільного сервісного центру МВС він також виїжджав на допомогу мешканцям міста Рені після ворожих обстрілів.
«Ми працювали серед уламків і розбитих вікон на місцях прильотів. МВС — це близька мені структура, яка покликана захищати кожного. Я поруч із людьми, щоб допомогти відновити документи, втрачені разом зі зруйнованими домівками», — розповідає ветеран.
Начальник сервісного центру МВС №5144 міста Ізмаїл Роман Галкин зазначає, що адаптація нового працівника — це завжди процес зі змішаними емоціями:
«Нова робота — це і радість, і хвилювання. У перші дні кожен переживає, чи впорається із завданнями, чи зможе проявити себе в колективі. Тому головне — не вимагати неможливого, а допомогти людині адаптуватися».
Колеги підтримували Сергія з перших днів, заохочували ставити запитання та відзначали його професійність. Уже через три місяці він почувався впевнено, легко виконував робочі завдання та знайшов друзів у колективі.
«Наше завдання — допомогти ветеранам і ветеранкам знайти своє призначення та відчути цінність своєї роботи. Важливо з першого дня показати, що людину цінують і підтримують», — підкреслює начальник регіонального сервісного центру МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Вадим Гулько.
Фахівці зазначають: ветерани можуть хвилюватися через перерву в кар’єрі, сумніватися у власних навичках або не розуміти, як бойовий досвід стане корисним у цивільній роботі. Тому важливо ставити чіткі завдання, визначати зрозумілі критерії оцінки та реалістичні терміни виконання.
Сам Сергій зізнається, що жодного разу не пошкодував про свій вибір і радий бути частиною команди сервісних центрів МВС.
Корисні поради: як взаємодіяти з ветераном у робочому колективі
Поважайте досвід. Будьте коректними, етичними й тактовними.
Дотримуйтеся особистих кордонів. Не варто нав’язливо розпитувати про пережите.
Підтримуйте, а не радьте. Іноді важливіше бути почутим, ніж отримати пораду.
Не порівнюйте та не оцінюйте. Кожен досвід унікальний.
Слухайте, але не вимагайте розмови. Людина сама обере момент, коли буде готова поділитися.
Експерти наголошують: керівники мають бути обізнані з викликами, з якими стикаються ветерани під час повернення до цивільного життя. Розуміння цих аспектів допоможе створити сприятливі умови для адаптації, ефективної інтеграції та підтримки на всіх етапах професійної діяльності.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88, а також на сторінках Головного сервісного центру МВС у Facebook та Instagram. Відповіді на найпоширеніші питання доступні на офіційному сайті.
Джерело: ГУНП в Одеській області
Слідкуйте за новинами від «Кут огляду»:
✅ у facebook (та запроси друзів!)
✅ у нашому Telegram-каналі
✅ в Instagram





