Кілійська громада робить перші кроки зі створення власного бренду і популяризації найдавнішого міста України

Кілійська громада робить перші кроки зі створення власного бренду і популяризації найдавнішого міста України

Сьогодні, 21 квітня у Кілійській громаді відбулась консультація з громадськістю, яка присвячена темі «Створення бренду з метою популяризації громади». Про це повідомляє кореспондентка «Кут Огляду», яка також була запрошена на захід.

Кілійська громада увійшла в 120-ку громад України, які пройшли відбір та беруть участь у проєкті «Лабораторії творчого діалогу в громадах».

Проєкт реалізується в рамках програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою», що спільно фінансується ЄС та його державами-членами Німеччиною, Польщею, Швецією, Данією, Естонією та Словенією для підтримки України на її шляху до зміцнення місцевого самоврядування. U-LEAD сприяє прозорому, підзвітному та багаторівневому управлінню в Україні, яке відповідає на потреби громадян, та розширює можливості громад. Участь в заході прийняли представники ЗМІ, громадськості, органів місцевого самоврядування та освітяни.

Як пояснила модератор зустічі Ольга Якимова, важливою складовою створення бренду громади є залучення її мешканців до такого процесу.

«Бренд – це не тільки логотип міста. Це і айдентика, і емоції, і специфіка території, і стратегія розвитку. На ці процеси завжди звертає увагу громадськість, тож варто заздалегідь подумати про партисипацію та відкритість. Під цим терміном розуміється набір стратегій, спрямованих на взаємодію з суб’єктом (або групою суб’єктів) для створення чогось нового і, головне, спільного.

Будь-який бренд має відображати історію території, її сучасні тенденції та «родзинки», які можуть бути цікавими. Важливо, щоб цей процес був творчим та мав місце для обговорень», - пояснила модератор.

Якщо говорити простими словами, то розвиток будь-якої громади неможливий без її популяризації. Для того, щоб громада була привабливою і впізнаваною, в неї має бути власний бренд. А от його створення вже має проводитись в декілька етапів разом із залученням громадськості і місцевих мешканців.

Під час заходу модераторами консультації з громадскістю Ларисою Кріпаковою та Ольгою Якимовою було запропоновано учасникам висловити свої пропозиції щодо напрямків впізнаваності Кілійської громади.

Учасники зустрічі, в свою чергу, пропонували складові створення бренду, та навіть мали змогу запропонувати свої варіанти логотипу громади.  

Зустріч вийшла цікавою і захоплюючою і що важливо, пройшла в повному порозумінні і консенсусі. Запрошені окреслили основні напрямки впізнаваності Кілійського краю, серед яких: звання найдавнішого міста Україні, яке затверджено Постановою Кабінету міністрів України ще у 2001 році, легендарна історія, багатонаціональність, рисоводство, виноробство, вирощування найсмачнішої полуниці, рибальство та інші.

По закінченю учасникам заходу вдалося окреслити декілька етапів створення бренду:

  • проведення відкритого діалогу з мешканцями громади;
  • збір пропозицій та ідей від громадян;
  • проведення конкурсу, у якому кожен мешканець громади зможе взяти участь;
  • затвердження логотипу громади.

Консультації у проведенні зазначеного заходу, який відбувся в рамках проєкту “Лабораторії творчого діалогу в громадах”, що реалізується Спілкою «Громадські ініціативи України» за підтримки «U-LEAD з Європою», надала експерт проєкту Світлана Гудь.

 

✅  Стань частиною спільноти « Кут Огляду» в facebook та запроси друзів!

«Кут Огляду» ближче до читача!

Все новини Бесарабії та України тут і зараз:

✅  Коротко і по суті. Підпишіться на наш Telegram-канал

✅ Підтримай нас в Instagram