Мінцифра обіцяє: спам-дзвінки — в минулому

Українці більше не отримуватимуть спам-дзвінків. Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив, що Мінцифра надала мобільним операторам інструменти для боротьби з нав’язливою рекламою та потенційним шахрайством. Система працюватиме поступово, щоб провайдери мали час на технічні доопрацювання.
Суть нововведення: бізнес зобов’язаний укласти договір з оператором і зареєструвати номери, з яких буде здійснювати дзвінки. Якщо цього не зроблено — такі виклики можуть автоматично блокуватися. Також абонент зможе сам ініціювати блокування номера, якщо вважає дзвінок спамом.
Серед інших важливих змін:
– у вашому особистому кабінеті з’явиться можливість переглядати витрати та самостійно відключати контент-послуги без участі оператора;
– у договорі має бути чітко вказана швидкість інтернету. Якщо фактична нижча — це є підставою для звернення до НКЕК або до суду;
– для абонентів із зони бойових дій — зв’язок не блокуватимуть через несплату, а при першому вході в мережу надається безоплатний пакет зв’язку.
Мінцифра наголошує: це — крок до цивілізованого мобільного ринку та захисту прав користувачів.
Слідкуйте за новинами від «Кут огляду»:
✅ у facebook (та запроси друзів!)
✅ у нашому Telegram-каналі
✅ в Instagram